Naša spletna stran je omogočena s prikazovanjem spletnih oglasov našim obiskovalcem.
Prosimo, da izklopite blokado oglasov ("AdBlock").

FAQ - Frequently asked questions - Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je FAQ in čemu služi?
FAQ ali angleško "Frequently asked questions" ali slovensko "Pogosto zastavljena vprašanja" je stran, kjer objavljamo odgovore na vprašanja, katera so največkrat zastavljena.
Registriral sem se, nisem pa dobil potrditvenega sporočila!
Preverite poštni predal pod 'SPAM' ali 'Nezaželjena pošta'. Določeni ponudniki e-mail storitev naša sporočila niti ne dostavijo. Najbolj priporočljivo se je registrirat s Gmail poštnim računom.
Pozabil sem geslo, kako ga lahko dobim ali ponastavim?
Geslo lahko ponastaviš tukaj, podatki za prijavo bodo poslani na vaš e-naslov.
Osebje vam ne more posredovati vašega gesla, saj ga ne more prebrat ker je šifrirano v podatkovni bazi.
Ne morem se več prijavit!? / Prijava ne deluje!
Ponavadi je težava v piškotkih. Zaprite vse zavihke v brskalniku. Odprite Možnosti in pobrišite vse piškotke.
Poskusite se prijaviti.
V primeru da se še vedno ne morete prijaviti, kontaktirajte naše osebje na naši Facebook strani: https://www.facebook.com/mojblink.si
Ob vsaki prijavi moram izpolnjevat captcha vprašanja - potrjevat da nisem robot, zakaj?
Captcha sistem uporabljamo predvsem, da se zaščitimo pred raznimi napadi ki prežijo na spletu ~ "Vsaka hiša mora imet dobra vrata".
Če se vaš IP naslov ne spremeni, vas spletna stran prepozna preko "piškotkov", ki pa se ponastavijo, če obiščete stran s drugim IP-jem kot pred zadnjim obiskom, zato morate ponovno izpolnit captcha. Nažalost je captcha sistem od Googla, in ni v naši kontroli kakšne naloge vam bo naložil. Je pa znano to, da večkrat se prijavljate, čedalje bolj sumljivi ste in vam daje bolj kompleksne naloge.
Zakaj sem zaveden kot nepovezljiv?
Sledilnik je zaznal, da ne sprejemate prihodnih povezav.
To pomeni, da se aktivni soležniki ne morejo povezati z vami, edino vi se povezujete z njimi.
Še slabše je, da sta dva soležnika v takšnem stanju, kar pomeni, da se sploh ne moreta povezati med seboj.
Vse skupaj pa ima vpliv na hitrost prenašanja.
Rešitev je v odpiranju portov na dohodnih povezavah (enako območje kot ste definirali v klientu) v požarnem zidu in/ali nastavitev NAT serverja, da uporablja to območje, namesto NAPT (dejanski proces je različen, odvisen je od modela routerja/usmerjevalnika.
Preverite dokumentacijo ali forum za podporo. Precej informacij boste našli na PortForward ali pa pri vašem ponudniku internetnih storitev, kjer vam lahko na željo porte tudi odprejo).
Lahko si več preberete v tej temi na forumu ali pa Googlate "port forwarding" skupaj s imenovm vašega usmerjevalnika. Lahko pa tudi poiščete navodila tukaj: https://portforward.com/router.htm.
Zakaj ne morem naložiti torrenta? / Kako postanem nalagalec?
Samo pooblaščeni uporabniki Uploader in VIP imajo to možnost. Če bi radi postali nalagalec se nam javite tukaj.
Kaj je moje razmerje?
Razmerje prikazuje za deljenje in snemanje torrent datotek, torej koliko delite in koliko snamate od drugih soležnikov.
Drugače tudi angleško "Upload" in "Download" ratio. S tem se meri kako "pridni" ste oz. koliko delite naprej torrente katere prenesete.
Lahko uporabljam katerikoli torrent klient?
Načeloma so dovoljeni vsi torrent klienti razen teh:
  • BitTorrent++
  • Nova Torrent
  • TorrentStorm
Ti klienti v primeru ukinitve/dokončanja torrent seje, ne poročajo pravilno.
V primeru uporabe zna biti seštevek napačen in torrenti znajo biti zavedeni v vašem profilu še kar nekaj časa po prekinitvi.
Vsekakor se izogibajte alfa in beta verzijam.
Kateri port/vrata naj uporabljam na torrent klientu?
V vašem torrent klientu (in tudi usmerjevalniku/požarnem zidu) nastavite vrata med 6900 - 61235.
Zakaj se ne morem prijaviti, če uporabljam proxy?
Prijave/uporabe računov izza proxyja ne dovoljujemo.
Zakaj imam onemogočen račun?
Razlogov je lahko več:
- Zamenjali ste ponudnika internetnih storitev? (preventivno onemogočen račun)
- Kršili ste pravila naše spletne strani? (več računov, ne sejanje, ne dokončanje torrenta,...)

Kontaktirajte naše osebje, da pogledajo in rešijo zadevo.
Imam visoko razmerje prenešenih torrentov, zakaj sem dobil prepoved prenašanja?
Čeprav imate visoko razmerje prenešenih torrentov, še ne pomeni da ste jih vse odsejali po pravilih naše spletne strani.
Poglejte na vašem profilu med končanimi torrenti kateri imajo rdeče značke, te je treba odsejat po pravilih (1:1 razmerje ali 96ur skupnega sejanja).
Kontaktirajte naše osebje, da pogledajo in rešijo zadevo.
Kaj pomeni CAM/TS/TC/DVDSCR pri filmih?
Te oznake vam povedo na kakšen način je video vsebina pridobljena in kakšno kvaliteto lahko pričakujete.
Kaj več si lahko preberete tukaj na Wikipediji ali pa še bolj podrobno na https://scenerules.org/